Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Kayıt Et | Giriş YapRSS Feed


Escort İlanları

 

 

Battalgazi escort zevki zirvede yaşatıyor

  • Liste: 07 Mayıs 2020 14:06

Açıklama

Övünmek gibi olmasın ama biraz sosyetik kalıyorum esasen. Yani genç bir kız olmama rağmen neredeyse kimsenin hayal dahi edemeyeceği erkeklerle beraber oldum. Bu konuda azgınlığımı annemden almışım sanırım. Çünkü onun bunu parayla nasıl gençlere yaptırdığını çok iyi biliyorum. Hiç şahit olmadım ama gördüğüm hesap ekstreleri falan olsun anlaşılıyor. Ajanstan jigolo çocukları eve çağırıp duruyordu. Çay kahve içecek hali yok ya? Baba deseniz zaten çalışmaktan eve uğramaz. Rahatız anlayacağınız. Gerçi oda yolunu buluyordur eminim. Böyle bir ortamda yetişince bayan dahi olsanız epey geniş büyüyorsunuz.
Geçenlerde yine odamda takıldığım esnada içeriden sesler gelmeye başladı. Aklıma gelse bile o kadarını da yapacağını düşünmemiştim. Ama gerçekten oluyor. Tam bir Battalgazi escort kadını cidden. Benim orada olduğumu bile bile çağırmıştı ve kendini düzdürüyordu. Bir süre uzaktan izlemekle yetindim. Fark edilmek istemiyordum lakin pek mümkün olmadı tabi ki. Bir süre sonra beni gördü ve gel kızım dercesine elini salladı. Gözlerimin içine bakıp bu herif bir harika sende denemelisin bizim çevremize benzemiyorlar hiç kocaman diye inliyordu.
Açık konuşmak gerekirse benim bacak aram zaten çoktan ıslanmıştı ve köpek gibi Battalgazi escort olmak istiyordum o saniye. Kabul edip dahil oldum aralarına. Adam vücudumun bırakın sadece orasını her hücremi dakikalarca yaladı. Bunu yaptıramazsınız herkese. İnanılmazdı. Aldığım zevki kelimelerle anlatmamın imkânı yok gerçekten. Daha sonrasında bir yandan annemin göğüslerini emerken beni kucağına oturttuğunda anladım gerçek bir aletin nasıl olacağını. Resmen midemde hissediyordum beni hoplatışını. Döşedikçe döşedi arka deliğimi de parçalatmak istediğimden onay istercesine anneme baktıktan sonra izni alıp geçirdi. İlk defa bir adamın kollarında eriyip tükendiğimi hissettim. Aldığı her kuruşun hakkını vermişti.

İlan Referans ID: 6135e96eb399dae3

Etiket Yok

153 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

Bu ilana başvurmak için formu doldurarak yayıncıyla iletişime geçiniz.